Päätin aloittaa blogin, kuten kuvauksessa kerroin. Haluan kirjoittaa, pidän siitä, ja elämässä on paljon asioita mistä kirjoittaa. En ole koskaan osannut kirjoittaa päiväkirjaa, sen sijaan vietän paljon aikaa tietokoneella, ja nettiblogi on tähän tarkoitukseen enemmän kuin sopiva vaihtoehto. Jokapäiväisessä elämässä on paljon pieniä asioita, joita ehkä haluaisin kertoa, mutta en kerro, tai ketään ei kiinnosta kuulla, joten ainakin niitä tulen tänne kirjoittamaan, tosin yhdestä tietystä aiheesta varsinkin..

Alkuun yleensä kuuluu kertoa jotakin itsestään, eikö? minä ainakin aion, eihän tästä muuten tule mitään. Nimeäni en julkaise, mutta olen 15-vuotias, ja asun Lahdessa. Sana 'tavallinen' kuvaa mua oikein hyvin. Pidän, noh, dataamisesta, lätkästä (katselu & kannattaminen katsomon puolella, en pelaa). Kaks tärkeää asiaa, mut lisäksi jokapäiväistä elämää on tietty koulu ja kaverit. Tuossa ne neljä asiaa, jotka oikeastaan kertovat mun elämän kaavan. Ennen siihen kuuluivat hyvin paljon myös hevoset, mutta se on jäänyt tässä viimeisen vuoden aikana..ei omasta päätöksestä, suurin vaikuttaja se kun vanhemmat ei suostu maksamaan, ja järkyttävä valitus kun pitäis tallille viedä. Joten, Lahden Pelicans ♥ ja tietokone vie vapaa-ajasta suuren osan.Aihe tähän blogiin ei oikeastaan syvimmältä tarkoitukseltaan ole jokapäiväinen elämä. Minulla on paljon puhuttavaa, kerrottavaa ja ajateltavaa niinkin tavallisesta aiheesta kuin miehet. Ihmissuhteet. Ja kuinka ne ei onnistu, ja mitä kaikkea minulle on tapahtunut, ja tulee tapahtumaan. Se on aihe josta rakastan puhua, mutta elämässäni on vain pari ihmistä joita se kiinnostaa, jotka ymmärtävät ja jaksavat tätä aihetta. Mutta sen siitä saa kun on rakastunut aikaisin.